مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 09:452021-09-25پزشكي

چگونه مسافرت ها بهانه خیز ششم کرونا می شود؟


معاون علوم پزشکی گیلان، با ابراز نگرانی از افزایش مسافرت ها به گیلان در روزهای اخیر، گفت: مسافرت همراه با تردد و تجمع و بی توجهی به پروتکل های بهداشتی است.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، با ابراز نگرانی از افزایش مسافرت ها به گیلان در روزهای اخیر، گفت: مسافرت همراه با تردد و تجمع و بی توجهی به پروتکل های بهداشتی است.

دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر 494 بیمار کرونایی بستری در سطح بیمارستان های استان گیلان داریم، اظهار کرد: 89 بیمار نیز بدحال هستند.

وی با ابراز نگرانی از افزایش مسافرت ها به گیلان در روزهای اخیر، افزود: آمار نزولی کرونا بسیار شکننده بوده و هرگونه سهل انگاری می تواند ما را وارد خیز ششم کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه کرونای دلتا با کرونای ووهان در سرایت پذیری تفاوت دارد، تصریح کرد: هر فرد مبتلا به ویروس اولیه کرونا تا سه نفر را مبتلا می کرد، اما در نوع جهش یافته دلتا به ازای هر یک نفر، شش نفر مبتلا می شوند و لذا احتمال افزایش تصاعدی بیماران وجود دارد.

دهنادی مقدم، با تاکید بر لزوم ایجاد ایمنی نسبی جامعه در مقابل دلتاکرونا، خاطرنشان کرد: واکسن کرونا حداقل 85 درصد جامعه را باید پوشش دهد و لذا هنوز به این عدد نرسیده ایم لذا اهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه مسافرت ها بهانه خیز ششم کرونا می شود؟

چگونه مسافرت ها بهانه خیز ششم کرونا می شود؟